wtorek, 28 sierpnia 2007

ODCINEK5 - ŚNIADANIE O KAŻDEJ PORZE - MALINOWO OWSIANE PRZEKŁADAŃCE

2 kubki mrożonych malin
4 łyżeczki cukru pudru
2 kubki jogurtu (Greckiego lub innego)
½ kubka pokruszonych ciastek (np. herbatników)

Potrzebny sprzęt: 6 szklaneczek

Wrzuć maliny i cukier do blendera. Bądź cierpliwy, mogą ciężko się miksować gdy są zamrożone.

Włóż 1-2 łyżeczki puree malinowego do każdej szklanki na to 2 łyżki stołowe jogurtu i na szczyt garść ciastek. Potem jeszcze raz jogurt, maliny i ciastka.

FRAGMENT PROGRAMU NIGELLI:

MALINOWO OWSIANE PRZEKŁADAŃCE

***

Robiłam. Bardzo dobre, użyłam świeżych truskawek, robiłam tez wersję z bitą śmietaną zamiast jogurtu. Palce lizac ;)

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

pychota. robilam juz kilka razy. wyglada pieknie i smakuje jeszce lepiej. jednak warto uzyc jogurtu greckiego albo bałkanskiego. to nie to samo co zwykly jogurt naturalny. danie pasuje zarowno jako deser do obiadu jak i danie sniadaniowe

Anonimowy pisze...

mam wyprobowany sposob na grecki jogurt. zagotowuje 0.5 l pelnego mleka w mikrofalowce, a potem trzymam na najmniejszym ustawieniu ok.15 min.i zostawiam aby ostygl, zdejmuje kozuch i do cieplego jeszcze mleka dodaje l lyzke dobrego greckiego jogurtu ( potem juz dodajesz wlasny wyrob) i zostawiam na kilka godzin owiniety w recznik w cieplym miejscu. schladzam w lodowce. pycha
dorkasia

Anonimowy pisze...

polecam z truskawkami świetny i prosty deser:))

Anonimowy pisze...

ja robiłam też z brzoskwiniami, dodałam też odrobinę czekolady ;) pyszne

Anonimowy pisze...

Supeeeeeeeeer.Robilam juz kilka razy i uwazam ze najlepszy jest z owocami lesnymi ale to wedlug gustu.Zamiast jogurtu greckiego uzywam naturalny i zamiast cukru pudru dodaje troszke miodu a na sama gore bita smietane.Pychota!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Rewelacyjny deser! Polecam do niego mrożonkę "kompotową" - pycha!
Mufinka

Anonimowy pisze...

dajcie serek mascarpone zamiast jogurtu- rewelacja!!!!!!!!!!!!!

Unknown pisze...

robiłam ten deser już kilka razy używałam różnych jogurtów, ale typu greckiego jednak najbardziej się nadają owoce mogą być różne byle mrożone świetnie wychodzą jagody , jeżyny truskawki co do ciastek mogą być owsiane herbatniki lub nawet jakieś czekoladowe byle półkruche pycha :)

Anonimowy pisze...

Ja znam ten przepis z serkiem mascarpone wymieszanym z danio waniliwym. Polecam.
Sprawdzialam inne owoce i najlepsze sa jednak maliny (moim zdaniem).
Pysznosci i fajnie wyglada. Efekt gwarantowany :)

dzikosia pisze...

hm, zrobiłam z malinami, niestety nie powiem jak smakuje bo mój narzeczony zjadł wszystkie zanim zdążyłam po nie sięgnąć (dosyć głupio pomyślałam że zjem wieczorem do serialu)

w każdym razie żarłok poleca;P