poniedziałek, 27 sierpnia 2007

ODCINEK4 - ZABAWNE POTRAWY - KRWAWE ZIEMNIAKI

4 ziemniaki
3 kulki mozzarella
Keczup

Ustaw piekarnik na 230˚C

Podziuraw trochę ziemniaki widelcem i włóż je do piekarnika, prosto na kratkę na 1h do 1,5h w zależności od wielkości ziemniaków.

Wyciągnij ziemniaki i pozostaw do ostygnięcia. Ostrożnie przekrój je na pół i łyżką wyciągnij ze środka „miąższ”, zostawiając skórki.

Do miski z wnętrznościami ziemniaka wrzuć pokrojoną mozzarellę i dodaj 2 łyżki stołowe keczupu. Pomieszaj widelcem i włóż z powrotem do skórek.

Polej ziemniaka jeszcze raz keczupem i włóż do pieca na jakieś 15min, przez ten czas ser się rozpuści, a ziemniaki podgrzeją.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zrobiłam te ziemniczki wraz z kurczakami w panierce z krakersów, wszystkim bardzo smakowało, proste i oryginalne danie!

Qualciu pisze...

To naprawde pyszny przepis i banalnie prosty. Sugeruje tylko doprawic ziemniaczki po wyjeciu ich ze skorek (co najmniej sola i pieprzem)

Anonimowy pisze...

Zrobiłam ziemniaczki i wyszły rewelka !

Agnieszka pisze...

świetne! trochę zmodyfikowałam przepis (dodaje jeszcze ser żółty) ale pomysł wspaniały. najlepiej sprawdza się na imprezach wystarczy wcześniej przygotować i tak z pół godziny przed podaniem zapiec ;)

Anonimowy pisze...

Krwawe ziemniaczki są świetne:D
Moja córa je uwielbia:) Żeby było szybciej najpierw podgotowuje ziemniaki a dopiero potem zapiekam tak jak jest w przepisie:)Czasem dodaje również skwarki z boczku:) mniam mniam:)

Anonimowy pisze...

Zrobiłam wczoraj te ziemniaczki na obiad wraz z kurczakami w panierce "krakersowej" i sałatą. Wszystko wyszło przepyszne. Przepis bardzo łatwy, chociaż może się wydawać pracochłonny. Polcecam!

ps. wydaje mi się również, że ten zestaw świetnie sprawdzi się na przyjęciu.

Cieszę się również, że powstał taki blog. Bradzo lubię przepisy Nigelli!!!

Anonimowy pisze...

Świetny artykuł i naprawdę pyszne danie. Właśnie zrobiłem sobie przerwę robiąc wypelnienie pit 37
i nie żałuję :). Teraz leżę do góry brzuchem i odpoczywam.
<a href="http://pit37.info